Success

Assalammualaikum hiiii. Apa khabar semuanya? Lama sangat dah tak menulis dekat blog ni kan? Busy study kalini lain macam sikit. Alhamdulillah sekarang dah praktikal, jadi masa nak hadap assigment semua tu dah takda hihi.

Sejak dua menjak ni banyak baca dekat facebook tentang kejayaan seseorang dari zero to hero. Jadi terinspirasi pulak bila baca kisah mereka yang berjaya sekarang ni. Siapa tak nak berjaya kan? Tapi takat mana usaha kita untu capai apa yang kita nak, itu berbeza.

Related image

Nak kata kita ni berjaya tu belum lagi la rasanya, tapi kalau dah capai goal kecik-kecik tu, boleh dikira berjaya la jugak kan. Aku tengah berusaha jugak, untuk masa depan yang kian hampir ni dan semestinya untuk Thenarich. Aku tahu nak bangunkan satu-satu nama ni bukan senang. Nak orang ingat dan kenal "nama" ni sangat-sangat sukar. 

Sukar mana pun benda tu, takpa, kita hadap step by step. Mula dari bawah. Guna ja # atau "nama" kita tu dimana-mana. Macam aku, semua tempat aku letak Thenarich. Sampai budak-budak FPL boleh lak panggil Kak Teena Rich hahaha. Aku doakan ja dalam hati.

So, ya. Aku masih berusaha untuk menapak dan,
Terima kasih ya Allah, atas kehadiran insan-insan penting dalam hidup ini. 

Doakan aku.

Thenarich

No comments:

Post a Comment